Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
เกี่ยวกับเรา
วิสัยทัศน์ พันธกิจ
นโยบายการพัฒนาคลังปัญญา มสธ.
บุคลากรผู้ดูแลคลังปัญญา มสธ.
ผู้เชี่ยวชาญ
การดำเนินงาน
สิทธิ์การใช้งานคลังปัญญา มสธ.
เกี่ยวกับเมทาดาทา
มาตรฐานรูปแบบไฟล์
การนำฝากข้อมูล
การอ้างอิง
สัญญาอนุญาต
แผนการสงวนรักษาไฟล์ดิจิทัล
การบำรุงรักษาไฟล์และระบบ
ร้องเรียนและขอถอนทรัพยากรฯ
คู่มือ
Language
ไทย
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
STOUIR at Sukhothai Thammathirat Open University
Browsing by Subject Wholesale and retail trade; repair of motor vehicles and motorcycles
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 8 of 8
Issue Date
Title
Author(s)
1/11/2024
Decision to Purchase of Consumer from Nakhon Nayok Hospital Cooperative Store Limited
PANUPONG MANEENAK
;
ภานุพงษ์ มณีนาค
;
sujittra rodsomboon
;
สุจิตรา รอดสมบุญ
;
Sukhothai Thammathirat Open University
;
sujittra rodsomboon
;
สุจิตรา รอดสมบุญ
;
[email protected]
;
[email protected]
1/10/2024
Legal Issue in Abandonment of Franchisees
NATTAPAN TUNGSIRIRATTANA
;
ณัฐฐาพันธุ์ ตั้งศิริรัตนา
;
Arjaree Meeintarakerd Mrrsidhi
;
อาจารี มีอินทร์เกิด มีสิทธิ์
;
Sukhothai Thammathirat Open University
;
Arjaree Meeintarakerd Mrrsidhi
;
อาจารี มีอินทร์เกิด มีสิทธิ์
;
[email protected]
;
[email protected]
13/12/2024
Maketing Mix Factors that Affect Truck Purchasing Desicisions of Entreprenreurs in Phra Nakorn Sri Ayutthaya Province
Channarong Phongphimai
;
ชาญณรงค์ พงษ์พิมาย
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
Sukhothai Thammathirat Open University
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
[email protected]
;
[email protected]
9/1/2025
Marketing Mix Factors Affecting Consumers’ Purchase Decision on Electric Vehicles in Lamphun Province
Naree Wiangnak
;
นรี เวียงนาค
;
Ranee Esichaikul
;
ราณี อิสิชัยกุล
;
Sukhothai Thammathirat Open University
;
Ranee Esichaikul
;
ราณี อิสิชัยกุล
;
[email protected]
;
[email protected]
21/12/2024
Marketing Mix Factors Affecting the Purchasing Decisions of Clothing through Online Markets by Personnel of the Chaiyaphum Provincial Health Office
Pranee Pumraya
;
ปราณี พุ่มระย้า
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
Sukhothai Thammathirat Open University
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
[email protected]
;
[email protected]
21/11/2024
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE DECISION TO USE CONVENIENCE STORE SERVICES IN BANGKOK
MORIAR KHAOWSANG
;
โมรีอาห์ ขาวสังข์
;
Narubodee Wathanakom
;
นฤบดี วรรธนาคม
;
Sukhothai Thammathirat Open University
;
Narubodee Wathanakom
;
นฤบดี วรรธนาคม
;
[email protected]
;
[email protected]
21/10/2024
Marketing Mix Factors Affecting Consumers’ Decision to use Watsons Services in Lamphun Province
Jittraporn Sinprasert
;
จิตตราภรณ์ ศิลประเสริฐ
;
Narubodee Wathanakom
;
นฤบดี วรรธนาคม
;
Sukhothai Thammathirat Open University
;
Narubodee Wathanakom
;
นฤบดี วรรธนาคม
;
[email protected]
;
[email protected]
19/12/2024
Marketing Mix Factors Influencing Customer Purchasing Decision toward OTOP Cashew Nut in Ranong Province
Sutum Vimonkittipong
;
สุธรรม วิมลกิตติพงศ์
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
Sukhothai Thammathirat Open University
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
[email protected]
;
[email protected]