Browsing by Subject Wholesale and retail trade; repair of motor vehicles and motorcycles

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)
1/11/2024Decision to Purchase of Consumer from Nakhon Nayok Hospital Cooperative Store LimitedPANUPONG MANEENAK; ภานุพงษ์ มณีนาค; sujittra rodsomboon; สุจิตรา รอดสมบุญ; Sukhothai Thammathirat Open University; sujittra rodsomboon; สุจิตรา รอดสมบุญ; [email protected]; [email protected]
1/10/2024Legal Issue in Abandonment of FranchiseesNATTAPAN TUNGSIRIRATTANA; ณัฐฐาพันธุ์ ตั้งศิริรัตนา; Arjaree Meeintarakerd Mrrsidhi; อาจารี มีอินทร์เกิด มีสิทธิ์; Sukhothai Thammathirat Open University; Arjaree Meeintarakerd Mrrsidhi; อาจารี มีอินทร์เกิด มีสิทธิ์; [email protected]; [email protected]
13/12/2024Maketing Mix Factors that Affect Truck Purchasing Desicisions  of Entreprenreurs in Phra Nakorn Sri Ayutthaya ProvinceChannarong Phongphimai; ชาญณรงค์ พงษ์พิมาย; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; Sukhothai Thammathirat Open University; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; [email protected]; [email protected]
9/1/2025Marketing Mix Factors Affecting Consumers’ Purchase Decision on Electric Vehicles in Lamphun ProvinceNaree Wiangnak; นรี เวียงนาค; Ranee Esichaikul; ราณี อิสิชัยกุล; Sukhothai Thammathirat Open University; Ranee Esichaikul; ราณี อิสิชัยกุล; [email protected]; [email protected]
21/12/2024Marketing Mix Factors Affecting the Purchasing Decisions of Clothing through Online Markets by Personnel of the Chaiyaphum Provincial Health OfficePranee Pumraya; ปราณี พุ่มระย้า; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; Sukhothai Thammathirat Open University; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; [email protected]; [email protected]
21/11/2024MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE DECISION TO USE CONVENIENCE STORE SERVICES IN BANGKOKMORIAR KHAOWSANG; โมรีอาห์ ขาวสังข์; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; Sukhothai Thammathirat Open University; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; [email protected]; [email protected]
21/10/2024Marketing Mix Factors Affecting Consumers’ Decision to use Watsons Services in Lamphun ProvinceJittraporn Sinprasert; จิตตราภรณ์ ศิลประเสริฐ; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; Sukhothai Thammathirat Open University; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; [email protected]; [email protected]
19/12/2024Marketing Mix Factors Influencing Customer Purchasing Decision toward OTOP Cashew Nut in Ranong ProvinceSutum Vimonkittipong; สุธรรม วิมลกิตติพงศ์; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; Sukhothai Thammathirat Open University; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; [email protected]; [email protected]