Browsing by Author Anothai Ngamvichaikit

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
Issue DateTitleAuthor(s)
20/3/2024The Influence of Influencers on Consumer Decision to Buy Cosmetics through TikTok Channels in ThailandARAYA KHONGJUMPA; อารยา โขงจำปา; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; Sukhothai Thammathirat Open University; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; [email protected]; [email protected]
13/12/2024Maketing Mix Factors that Affect Truck Purchasing Desicisions  of Entreprenreurs in Phra Nakorn Sri Ayutthaya ProvinceChannarong Phongphimai; ชาญณรงค์ พงษ์พิมาย; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; Sukhothai Thammathirat Open University; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; [email protected]; [email protected]
20/3/2024Marketing Mix Factors Affecting the Decision to Use Wedding Photographer Services of Population in ThailandSuphalak Khamhaeng; ศุภลักษณ์ คำแหง; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; Sukhothai Thammathirat Open University; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; [email protected]; [email protected]
21/12/2024Marketing Mix Factors Affecting the Purchasing Decisions of Clothing through Online Markets by Personnel of the Chaiyaphum Provincial Health OfficePranee Pumraya; ปราณี พุ่มระย้า; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; Sukhothai Thammathirat Open University; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; [email protected]; [email protected]
9/12/2024Marketing Mix Factors Influencing Consumer Purchasing Decision toward Herbal Cosmetic Products in ThailandBusakorn Thongkammee; บุษกร ทองคำมี; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; Sukhothai Thammathirat Open University; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; [email protected]; [email protected]
19/12/2024Marketing Mix Factors Influencing Customer Purchasing Decision toward OTOP Cashew Nut in Ranong ProvinceSutum Vimonkittipong; สุธรรม วิมลกิตติพงศ์; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; Sukhothai Thammathirat Open University; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; [email protected]; [email protected]
19/1/2025Marketing Mix Factors Influencing The Purchase Decision of Raksa Balm’s Herbal Balm of Consumers in ThailandSuchittra Noijinda; สุจิตรา น้อยจินดา; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; Sukhothai Thammathirat Open University; Anothai Ngamvichaikit; อโณทัย งามวิชัยกิจ; [email protected]; [email protected]