Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.stou.ac.th/handle/123456789/942
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | รุ่งพงษ์ ชัยนาม | th_TH |
dc.contributor.author | พิเชษฐ์ ปิ่นเกิด, 2515- | th_TH |
dc.contributor.other | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สำนักบัณฑิตศึกษา | th_TH |
dc.date.accessioned | 2022-08-23T07:18:40Z | - |
dc.date.available | 2022-08-23T07:18:40Z | - |
dc.date.issued | 2555 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.stou.ac.th/handle/123456789/942 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ร.ม. (การเมืองการปกครอง))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2555 | th_TH |
dc.format | application/pdf | en_US |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช | th_TH |
dc.relation.uri | https://www.doi.org/10.14457/STOU.the.2012.98 | - |
dc.rights | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช | th_TH |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0) | en_US |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en_US |
dc.source | Born digital | en_US |
dc.subject | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. แขนงวิชาการเมืองการปกครอง --วิทยานิพนธ์ | th_TH |
dc.subject | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชารัฐศาสตร์ --วิทยานิพนธ์ | th_TH |
dc.subject | ข้าราชการครู | th_TH |
dc.subject | การเลือกตั้ง--ไทย--จันทบุรี | th_TH |
dc.title | ปัจจัยและบทบาทของข้าราชการครูจังหวัดจันทบุรีที่มีต่อการเลือกตั้งสมาชิกสภาผู้แทนราษฎร | th_TH |
dc.title.alternative | The affected factors and roles of the government teachers in parliamentary elections in Chantaburi Province | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.identifier.DOI | 10.14457/STOU.the.2012.98 | - |
dc.degree.name | รัฐศาสตรมหาบัณฑิต | th_TH |
dc.degree.level | ปริญญาโท | th_TH |
dc.degree.discipline | สาขาวิชารัฐศาสตร์ | th_TH |
dc.degree.grantor | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช | th_TH |
Appears in Collections: | Pol-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
133904.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 11.81 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License