Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
เกี่ยวกับเรา
วิสัยทัศน์ พันธกิจ
นโยบายการพัฒนาคลังปัญญา มสธ.
บุคลากรผู้ดูแลคลังปัญญา มสธ.
ผู้เชี่ยวชาญ
การดำเนินงาน
สิทธิ์การใช้งานคลังปัญญา มสธ.
เกี่ยวกับเมทาดาทา
มาตรฐานรูปแบบไฟล์
การนำฝากข้อมูล
การอ้างอิง
สัญญาอนุญาต
แผนการสงวนรักษาไฟล์ดิจิทัล
การบำรุงรักษาไฟล์และระบบ
ร้องเรียนและขอถอนทรัพยากรฯ
คู่มือ
Language
ไทย
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
STOUIR at Sukhothai Thammathirat Open University
Browsing by Author
[email protected]
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 7 of 7
Issue Date
Title
Author(s)
20/3/2024
The Influence of Influencers on Consumer Decision to Buy Cosmetics through TikTok Channels in Thailand
ARAYA KHONGJUMPA
;
อารยา โขงจำปา
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
Sukhothai Thammathirat Open University
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
[email protected]
;
[email protected]
13/12/2024
Maketing Mix Factors that Affect Truck Purchasing Desicisions of Entreprenreurs in Phra Nakorn Sri Ayutthaya Province
Channarong Phongphimai
;
ชาญณรงค์ พงษ์พิมาย
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
Sukhothai Thammathirat Open University
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
[email protected]
;
[email protected]
20/3/2024
Marketing Mix Factors Affecting the Decision to Use Wedding Photographer Services of Population in Thailand
Suphalak Khamhaeng
;
ศุภลักษณ์ คำแหง
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
Sukhothai Thammathirat Open University
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
[email protected]
;
[email protected]
21/12/2024
Marketing Mix Factors Affecting the Purchasing Decisions of Clothing through Online Markets by Personnel of the Chaiyaphum Provincial Health Office
Pranee Pumraya
;
ปราณี พุ่มระย้า
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
Sukhothai Thammathirat Open University
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
[email protected]
;
[email protected]
9/12/2024
Marketing Mix Factors Influencing Consumer Purchasing Decision toward Herbal Cosmetic Products in Thailand
Busakorn Thongkammee
;
บุษกร ทองคำมี
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
Sukhothai Thammathirat Open University
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
[email protected]
;
[email protected]
19/12/2024
Marketing Mix Factors Influencing Customer Purchasing Decision toward OTOP Cashew Nut in Ranong Province
Sutum Vimonkittipong
;
สุธรรม วิมลกิตติพงศ์
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
Sukhothai Thammathirat Open University
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
[email protected]
;
[email protected]
19/1/2025
Marketing Mix Factors Influencing The Purchase Decision of Raksa Balm’s Herbal Balm of Consumers in Thailand
Suchittra Noijinda
;
สุจิตรา น้อยจินดา
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
Sukhothai Thammathirat Open University
;
Anothai Ngamvichaikit
;
อโณทัย งามวิชัยกิจ
;
[email protected]
;
[email protected]