Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.stou.ac.th/handle/123456789/8607
Title: ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจทำประกันภัยรถยนต์ของผู้เอาประกันภัยบริษัทไทยศรีประกันภัย จำกัด
Other Titles: Marketing mix influencing customer's decision to buy motor insurance policy from Thaisri Insurance Co. Ltd.
Authors: ยุทธนา ธรรมเจริญ, อาจารย์ที่ปรึกษา
สมชาย หวังประดิษฐ์, 2506-
มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
Keywords: มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. แขนงวิชาบริหารธุรกิจ --การศึกษาเฉพาะกรณี
ประกันรถยนต์
การศึกษาอิสระ--บริหารธุรกิจ
Issue Date: 2551
Publisher: มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช
URI: https://ir.stou.ac.th/handle/123456789/8607
Appears in Collections:Manage-Independent study

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
122037.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons