Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.stou.ac.th/handle/123456789/8607
Title: | ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจทำประกันภัยรถยนต์ของผู้เอาประกันภัยบริษัทไทยศรีประกันภัย จำกัด |
Other Titles: | Marketing mix influencing customer's decision to buy motor insurance policy from Thaisri Insurance Co. Ltd. |
Authors: | ยุทธนา ธรรมเจริญ, อาจารย์ที่ปรึกษา สมชาย หวังประดิษฐ์, 2506- มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ |
Keywords: | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. แขนงวิชาบริหารธุรกิจ --การศึกษาเฉพาะกรณี ประกันรถยนต์ การศึกษาอิสระ--บริหารธุรกิจ |
Issue Date: | 2551 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช |
URI: | https://ir.stou.ac.th/handle/123456789/8607 |
Appears in Collections: | Manage-Independent study |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
122037.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License