Browsing by Author นฤบดี วรรธนาคม

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 18 of 18
Issue DateTitleAuthor(s)
31/10/2024Factor Affecting the Working Efficiency of Government Administrative Officers in the Office of Public Prosecution, Region 7Chininart Mainiang; ชินีนาถ หมายเหนี่ยง; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; Sukhothai Thammathirat Open University; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; [email protected]; [email protected]
28/10/2024Marketing Mix Factors Affecting Consumer Purchasing Decision for Homsuwan Pineapple in Muang District, Prachuap Khiri Khan ProvinceNONGLAK ITTIRODJANASATIAN; นงค์ลักษณ์ อิทธิโรจนเสถียร; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; Sukhothai Thammathirat Open University; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; [email protected]; [email protected]
10/1/2025Marketing Mix Factors Affecting Decision to use the service of Nan Cafe' among  Ministry of Commerce PersonnelWASANA AKUNDEE; วาสนา อะกุลดี; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; Sukhothai Thammathirat Open University; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; [email protected]; [email protected]
26/10/2024Marketing Mix Factors Influencing the Decision to Purchase Healthy Bakery Products Among Generation Y Consumers in BangkokNAPAT PHOTHONG; ณภัทร โพธิ์ทอง; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; Sukhothai Thammathirat Open University; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; [email protected]; [email protected]
11/12/2024Marketing Mix Factors Influencing The Decision To Use Commercial Banking Services Among Consumers in BangkokRinyapat Thanaseri ariyaporn; ริญญภัสร์ ธนเสรีอริยพร; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; Sukhothai Thammathirat Open University; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; [email protected]; [email protected]
21/10/2024Marketing Mix Factors Influencing the Purchase Decision toward Beverages of Inthanin at Cooperative Promotion Department BranchLAKSANA RIPONCHAI; ลักษณา ริพลชัย; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; Sukhothai Thammathirat Open University; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; [email protected]; [email protected]
8/10/2024Marketing Mix Factors Affecting Consumers' Decision to Use 7-Eleven  Services in Nonthaburi ProvinceMALLIKA PHONOK; มัลลิกา โพธิ์นอก; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; Sukhothai Thammathirat Open University; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; [email protected]; [email protected]
21/11/2024MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE DECISION TO USE CONVENIENCE STORE SERVICES IN BANGKOKMORIAR KHAOWSANG; โมรีอาห์ ขาวสังข์; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; Sukhothai Thammathirat Open University; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; [email protected]; [email protected]
22/10/2024Marketing mix factors Affecting Consumers' Decision to Purchase Ready-to-drink Tea in Nong Khai Province.Supanut Pattarapisan; ศุภณัฐ ภัทรพิศาล; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; Sukhothai Thammathirat Open University; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; [email protected]; [email protected]
21/10/2024Marketing Mix Factors Affecting Consumers’ Decision to use Watsons Services in Lamphun ProvinceJittraporn Sinprasert; จิตตราภรณ์ ศิลประเสริฐ; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; Sukhothai Thammathirat Open University; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; [email protected]; [email protected]
24/10/2024Marketing Mix Factors Affecting Consumer Purchase Decision in Sugar-free Beverages in BangkokSuchada Nilprapa; สุชาดา นิลประภา; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; Sukhothai Thammathirat Open University; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; [email protected]; [email protected]
9/12/2024Marketing Mix Factors Affecting Consumer Purchasing Decision toward HONDA CITY in Phrae ProvinceChayakrit Maneekat; ชยกฤต มณีกาศ; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; Sukhothai Thammathirat Open University; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; [email protected]; [email protected]
4/10/2024Marketing Mix Factors Affecting Members’ Decision to Use Financial Services of Siprachan Agricultural Cooperative LimitedKORNKAWAN KANTALERT; กรกวรรษ คันธเลิศ; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; Sukhothai Thammathirat Open University; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; [email protected]; [email protected]
30/10/2024Marketing Mix Factors Affecting the Decision to Use Financial Services of Members of Doi Kham Food Products Savings and Credit Cooperative LimitedSuthina Khamngoen; สุทินา คำเงิน; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; Sukhothai Thammathirat Open University; Narubodee Wathanakom; นฤบดี วรรธนาคม; [email protected]; [email protected]
2566ปัจจัยที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการใช้ระบบเงินเดือนดิจิทัลของ พนักงานบริษัท  ฟุตาบะเจทีดับบลิว (ประเทศไทย) จำกัดนฤบดี วรรธนาคม; ดาราทิพย์ เชตวัน; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช.สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2566ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อบ้านจัดสรรขนาดเล็กพิเศษในอำเภอเมือง จังหวัดฉะเชิงเทรานฤบดี วรรธนาคม; ดวงสมร กันวะนา; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช.สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2566ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อปุ๋ยที่ใช้ในสวนยางพาราของสมาชิกกลุ่มเกษตรกรตลาดยางพาราบ้านแม่ทางศรีสัชนาลัย จังหวัดสุโขทัยนฤบดี วรรธนาคม; ธีรศักดิ์ ต๊ะอ๊อด; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช.สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2566ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดออนไลน์ที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อประกันภัยรถยนต์ของบุคลากรทางการแพทย์นฤบดี วรรธนาคม; สุเทพ จันทรเมธีกุล; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช.สาขาวิชาวิทยาการจัดการ