Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.stou.ac.th/handle/123456789/7035
Title: | คุณภาพการให้บริการของสำนักงานสรรพากรพื้นที่กรุงเทพมหานคร 8 |
Other Titles: | Service quality of Bangkok Area Revenue Office 8 |
Authors: | ปริยากร วงศ์ภาคำ, 2519- มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ |
Keywords: | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ --การศึกษาเฉพาะกรณี มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. แขนงวิชาบริหารรัฐกิจ --การศึกษาเฉพาะกรณี สำนักงานสรรพากรพื้นที่กรุงเทพมหานคร 8 บริการลูกค้า การศึกษาอิสระ--บริหารรัฐกิจ |
Issue Date: | 2559 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช |
URI: | https://ir.stou.ac.th/handle/123456789/7035 |
Appears in Collections: | Manage-Independent study |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Fulltext_153024.pdf | 4.38 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License