Manage-Independent study : [2237] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 2237
Issue DateTitleAuthor(s)
2557ความสำเร็จในการจัดการความรู้เพื่อพัฒนาองค์การของเทศบาลตำบลคำตากล้า จังหวัดสกลนครรชพร จันทร์สว่าง; กวิสรา ศิริการณ์, 2523-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2560ปัจจัยที่ส่งผลต่อประสิทธิภาพการทำงานของบุคลากร บริษัท คอมพิวเตอร์ ซีสเท็ม คอนเน็คชั่น อินเตอร์แนชชั่นแนล จำกัดจีราภรณ์ สุธัมมสภา; กมลวร นีรนาทโกมล; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2551พฤติกรรมการซื้อเครื่องขยายเสียงแบบหลอดสุญญากาศของผู้บริโภคทางอินเทอร์เน็ตเสาวภา มีถาวรกุล; กนกวรรณ ดีเอี่ยม; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2554ปัจจัยทางการตลาดกับการเลือกซื้อแก๊สไนตรัสออกไซด์ของกลุ่มลูกค้าบริษัทไทยอินดัสเตรียล แก๊ส จำกัด (มหาชน) ในเขตกรุงเทพฯ และปริมณฑลประภาศรี พงศ์ธนาพาณิช; กนกพร บุญแสร์; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2546ปัจจัยที่มีผลต่อประสิทธิภาพการปฏิบัติงานของข้าราชการกองการเงินและบัญชี กรมชลประทานสุนา สิทธิเลิศประสิทธิ์; กนกวรรณ ธนาเลิศสมบูรณ์; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2555ความสัมพันธ์ระหว่างการรับรู้ความปลอดภัยกับพฤติกรรมความปลอดภัยในการทำงานของพนักงานบริษัท ไทยทาเคนาคา สากลก่อสร้าง จำกัดศรีธนา บุญญเศรษฐ์; กจมณี รัตติธรรม; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2009Strategies for business development of consulting companies in the Lao People's Democratic RepublicThanachai Yomchinda; Pamouane Phetthany; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2009Customer responsiveness strategies for serviced apartment development in Vientiane Capital, Lao People's Democratic Republic (LPDR)Thanachai Yomchinda; Manosouk Muongmany; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2560ปัจจัยที่ส่งผลต่อความสำเร็จในการนำระบบลีนมาใช้ของ บริษัท ไฮ-เทค แอพพาเรล จำกัด (สำนักงานใหญ่)จีราภรณ์ สุธัมมสภา; อภิญญา โรจนพานิช; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2560การมีส่วนร่วมในกิจกรรมบริหารงานคุณภาพในระบบ ISO 9001: 2015 ของพนักงานบริษัท เนชั่นแนล ออยล์เวล วาร์โก้ (ประเทศไทย) จำกัดจีราภรณ์ สุธัมมสภา; ศุลีพร รองสวัสดิ์; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2560แรงจูงใจที่สัมพันธ์กับประสิทธิภาพในการปฏิบัติงานของข้าราชการสำนักงานคณะกรรมการป้องกันและปราบปรามการทุจริตแห่งชาติประจำจังหวัดในเขตพื้นที่ภาคตะวันออกเฉียงเหนือตอนบนกิ่งพร ทองใบ; วิรัตน์ เหมือนเพ็ชร; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
256ปัจจัยที่ส่งผลต่อการนำหลักธรรมาภิบาลไปปฏิบัติของข้าราชการตำรวจสถานีตำรวจนครบาลดอนเมืองภาวิน ชินะโชติ; ไพศาล เดชกัลยา; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2560เปรียบเทียบความพึงพอใจในการทำงานของพนักงานเจนเนอเรชั่นเอ็กซ์และเจอเนอเรชั่นวาย ของ บริษัท เอสเอ็มเอฟแอล ลิสซิ่ง (ประเทศไทย) จำกัดภาวิน ชินะโชติ; พิมพ์ชญา ศศิประพันธ์; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2560คุณภาพการให้บริการของบริษัท เดอะลิงค์ จำกัดรชพร จันทร์สว่าง; นิพาพร วิชาถิตย์; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2560ความสัมพันธ์ระหว่างแรงจูงใจในการปฏิบัติงานกับประสิทธิภาพในการทำงานของพนักงาน บริษัท สหชาติเศรษฐกิจ จำกัดภาวิน ชินะโชติ; ทนงศักดิ์ ค้ายาดี; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2564ความเครียดในการทำงานของหัวหน้างานในบริษัทผลิตชิ้นส่วนยานยนต์แห่งหนึ่งในนิคมอุตสาหกรรมอมตะซิตี้ ชลบุรีกิ่งพร ทองใบ; เฉลิม จิ๋วสุข, 2526-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2562ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจผลิตยางก้อนถ้วยของเกษตรกรชาวสวนยางพาราในเขตอำเภอวังทอง จังหวัดพิษณุโลกบริบูรณ์ ปิ่นประยงค์; ชุลีกร นาคมี; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาพยาบาลศาสตร์
2554คุณภาพการบริการตามความคิดเห็นของลูกค้าที่มาใช้บริการทำบัญชีของบริษัทรุ่งเรืองการบัญชีและทนายความจำกัดสุขุมาลย์ ชำนิจ; กัลยา เชาวนะภูติ, 2512-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2554การขายตรงของธุรกิจกิฟฟารีนตามความคิดเห็นของนักธุรกิจกิฟฟารีนยุทธนา ธรรมเจริญ; The purposes of this study were to study (1) members' motives in entering into Giffarine business; (2) key success factors of Giffarine business members; and (3) opinions of Giffarine business members. The population was all of the business members in Thailand which is around 5.8 million of ID. The sample was selected by using a convenience sampling and a non-probability sampling method. The sample size was 400 members of Giffarine business who lived in Bangkok Metropolitan Region (Bangkok and suburban area). The instruments used were self-administered questionnaires. Data were analyzed using descriptive statistic such as percentage, frequency, mean and standard deviation and using inferential statistics such as chi-square test. The results of this study were (1) members' motive in entering into Giffarine business was a suggestion and invitation from relatives or friends or acquaintances which is observed to be more influent than that from others; (2) key success factors of Giffarine business member were the quality of products, interval age length of 40-59 year old and the effort made in doing this business as a main job and in this research indicated that degree of education wasn’t correlated to income (p-value= 0.045>0.01) and level in Giffarine business (p-value = 0.056>0.01) which were measured by level of significant = 0.01; and (3) opinions of Giffarine business members, in overall, Giffarine business members were satisfied in the company about its recruitment process,business plan, product price, corporate social responsibility, and promotion. Giffarine business members weren’t satisfied in the company about its categories of products which are not sufficient, the number of distributed service center, and its speed of delivery services which were measured by a significant of 90 percent. The pride of Giffarine business members in this business measured by a point given by members was 8.6725 points (SD = 1.776) from the maximum of 10 points. The quality of products in the opinions of Giffarine business members measured by a point given was 8.885 points (SD = 1.422) from the maximum of 10 points.; กัลยาณี ตุ้มทอง, 2504-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2550กลยุทธ์การตลาดบริษัทแอมเวย์ (ประเทศไทย) จำกัดปรีชา ศรีศักดิ์หิรัญ; กัลยา อาริภู, 2520-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 2237

Discover

Date issued
Has File(s)