Browsing by Author ยุทธนา ธรรมเจริญ

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 121  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2551กลยุทธ์การตลาดของแผนกสินค้าไอที บริษัทวิชชุสิน มาร์เก็ตติ้ง จำกัดยุทธนา ธรรมเจริญ; ชัญญพล วิเทียมญลักษณ์, 2524-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2553กลยุทธ์การตลาดแบบหลายชั้นของผลิตภัณฑ์เห็ดหลินจือ ตรา จีอียุทธนา ธรรมเจริญ; เศรษฐ์ สาระกุมาร, 2524-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สำนักบัณฑิตศึกษา; ศิริชัย พงษ์วิชัย; อดิลล่า พงศ์ยี่หล้า
2552กลยุทธ์ส่วนประสมการตลาดระหว่างประเทศของผู้ส่งออกปลาสวยงามในประเทศไทยยุทธนา ธรรมเจริญ; สุภาภรณ์ วันเอเลาะ, 2504-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2554การขายตรงของธุรกิจกิฟฟารีนตามความคิดเห็นของนักธุรกิจกิฟฟารีนยุทธนา ธรรมเจริญ; The purposes of this study were to study (1) members' motives in entering into Giffarine business; (2) key success factors of Giffarine business members; and (3) opinions of Giffarine business members. The population was all of the business members in Thailand which is around 5.8 million of ID. The sample was selected by using a convenience sampling and a non-probability sampling method. The sample size was 400 members of Giffarine business who lived in Bangkok Metropolitan Region (Bangkok and suburban area). The instruments used were self-administered questionnaires. Data were analyzed using descriptive statistic such as percentage, frequency, mean and standard deviation and using inferential statistics such as chi-square test. The results of this study were (1) members' motive in entering into Giffarine business was a suggestion and invitation from relatives or friends or acquaintances which is observed to be more influent than that from others; (2) key success factors of Giffarine business member were the quality of products, interval age length of 40-59 year old and the effort made in doing this business as a main job and in this research indicated that degree of education wasn’t correlated to income (p-value= 0.045>0.01) and level in Giffarine business (p-value = 0.056>0.01) which were measured by level of significant = 0.01; and (3) opinions of Giffarine business members, in overall, Giffarine business members were satisfied in the company about its recruitment process,business plan, product price, corporate social responsibility, and promotion. Giffarine business members weren’t satisfied in the company about its categories of products which are not sufficient, the number of distributed service center, and its speed of delivery services which were measured by a significant of 90 percent. The pride of Giffarine business members in this business measured by a point given by members was 8.6725 points (SD = 1.776) from the maximum of 10 points. The quality of products in the opinions of Giffarine business members measured by a point given was 8.885 points (SD = 1.422) from the maximum of 10 points.; กัลยาณี ตุ้มทอง, 2504-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2557การประเมินผลการดำเนินงานของเทศบาลตำบลด่านสำโรง อำเภอเมืองสมุทรปราการ จังหวัดสมุทรปราการยุทธนา ธรรมเจริญ; สุริยา โคตรวงษา, 2524-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2554การปรับตัวของร้านค้าปลีกแบบดั้งเดิม (โซ่ห่วย) ในจังหวัดนครสวรรค์ยุทธนา ธรรมเจริญ; นิจจารีย์ มีโชติ, 2519-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2556การรับรู้การสื่อสารการตลาดผ่านเครือข่ายสังคมออนไลน์ของผู้ใช้สังคมออนไลน์ยุทธนา ธรรมเจริญ; นดา บ่อน้อย, 2525-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2551การวัดคุณค่าตราสินค้า เอ ไอ เอส ตามการรับรู้ของผู้บริโภคในจังหวัดปทุมธานียุทธนา ธรรมเจริญ; จำนงค์ จันทร์ทา; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2545การศึกษาปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจสมัครใช้บริการข้ามแดนอัตโนมัติของผู้ใช้บริการในระบบเครือข่าย ดิจิตอล จีเอสเอ็ม 900 ในเขตกรุงเทมหานครยุทธนา ธรรมเจริญ; สุชาดา ตันติราพันธ์, 2508-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สำนักบัณฑิตศึกษา; ศิริชัย พงษ์วิชัย
2545การศึกษาพฤติกรรมผู้บริโภคหนังสือการ์ตูนในเขต กทม. : ศึกษาเฉพาะกรณีหนังสือการ์ตูนญี่ปุ่นและจีนพยอม วงศ์สารศรี; สมพงษ์ พนัสเจริญ, 2488-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สำนักบัณฑิตศึกษา; ยุทธนา ธรรมเจริญ; อดิลล่า พงศ์ยี่หล้า
2545การศึกษาพฤติกรรมผู้บริโภคเกี่ยวกับการใช้บริการซักอบรีดของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครยุทธนา ธรรมเจริญ; ภาณุวัฒน์ วงศาโรจน์, 2510-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สำนักบัณฑิตศึกษา; สมนึก จันทรประทิน
2550การศึกษาแนวโน้มการส่งออกน้ำตาลของไทยยุทธนา ธรรมเจริญ; นิชาภา ปุณณาวัฒน์, 2511-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2560การเปิดรับสื่อที่มีผลต่อพฤติกรรมการใช้บริการ เคทีบี เน็ตแบ้งค์ยุทธนา ธรรมเจริญ; สุริยงค์ รักแม่, 2526-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สำนักบัณฑิตศึกษา; สมนึก จันทรประทิน
2551การแข่งขันที่เป็นธรรมของธุรกิจค้าปลีกตามการรับรู้ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครยุทธนา ธรรมเจริญ; ศิริชัย พงษ์วิชัย; กันยาพร ปิยะพิเชษฐกุล; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สำนักบัณฑิตศึกษา; อดิลล่า พงศ์ยี่หล้า
2556ความคิดเห็นของนักลงทุนไทยในประเทศสหภาพเมียร์มาร์เกี่ยวกับอุตสาหกรรมพลังงานยุทธนา ธรรมเจริญ; กิ่งพร บัวทอง, 2525-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2546ความคิดเห็นของผู้บริโภคที่มีต่อการประกันภัยประเภทต่าง ๆ ของรถยนต์นั่งส่วนบุคคลในเขตกรุงเทพมหานครยุทธนา ธรรมเจริญ; กอบกุล กุลเสรีรุ่งโรจน์, 2503-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สำนักบัณฑิตศึกษา; ศิริชัย พงษ์วิชัย; อดิลล่า พงศ์ยี่หล้า
2554ความคิดเห็นของผู้บริโภคที่มีต่อส่วนประสมการตลาดของร้านสะดวกซื้อในเขตอำเภอเชียงดาว จังหวัดเชียงใหม่ยุทธนา ธรรมเจริญ; พิทักษ์ สุดใจ, 2518-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2554ความคิดเห็นของผู้บริโภคที่มีต่อส่วนประสมการตลาดเขียงหมูตลาดสดวิบูลย์ศรี อำเภอเมือง จังหวัดสมุทรปราการยุทธนา ธรรมเจริญ; สิริลักษณ์ แซ่จิว, 2519-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2554ความคิดเห็นของผู้บริโภคที่มีต่อส่วนประสมทางการตลาดแท็บเล็ต ในเขตกรุงเทพมหานครยุทธนา ธรรมเจริญ; สุพัฒน์ ขุนดำ, 2517-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
2546ความคิดเห็นของผู้บริโภคสตรีวัยทำงานในเขตกรุงเทพมหานครที่มีต่อเครื่องสำอางยุทธนา ธรรมเจริญ; บุษบา เดชะคุปต์, 2504-; มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ